Dades personals

La meva foto
Feliç de ser mestra d'Educació Infantil. Orgullosa de poder ajudar a crear la base dels més petits, regalar-los moments i experiències i mentrestant aprendre i gaudir amb ells. Actualment segueixo formant-me com a mestra, realitzant la segona titulació d'Educació Primària a la universitat Ramon Llull. M'agrada tant tibar el fil dels alumnes com el meu propi.

dimecres, 19 de setembre del 2012

Quines són les meves intencions amb la creació d’aquest blog?


Són molts els anys que portava desitjant que arribés el moment en que pogués començar a estudiar educació infantil , una nova etapa la que vull gaudir amb tots vosaltres. És per això que avui he creat el meu blog, un espai on començaré exposant tot un conjunt d’activitats realitzades a la universitat Ramon Llull en el mòdul “l’escola d’educació infantil”, el qual està format per  Gestió de la informació i TIC i Comunicació oral, escrita i digital.

Potser d'aquí uns anys seguiré amb aquesta aplicació, fent entrades i expossant els meus treballs i les feines que realitzaré amb els nens a una escola com a professora d'educació infantil .Així doncs, durant tot aquest temps espero que visiteu, participeu i gaudiu molt amb aquest blog. Benvinguts!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada