Els simuladors són una evolució dels sistemes tutorials. Permeten un aprenentatge per descoberta semblant al que es produeix en els micromons de Papert però d'una forma molt més acotada ja que són sistemes tancats en els que l'usuari pot manipular diversos paràmetres però no afegir-ne de nous.
Així doncs, a classe vam estar jugant a partir de Doctoraxinxeta amb un simulador que consistia en veure com creixia una planta tenint en compte l'aigua que hi posavem i la llum que entrava a l'habitació.
Amb aquest joc es poden crear unes hipòtesis inicials, jugar i finalment resoldreles gràcies a aquesta activitat.
Patrícia Carrera crea un bloc per a mostrar les diferents activitats i idees que anirà establint en els propers quatre anys d'estudis a la universitat Ramon Llull
Dades personals
- Patrícia Carrera Rosdevall
- Feliç de ser mestra d'Educació Infantil. Orgullosa de poder ajudar a crear la base dels més petits, regalar-los moments i experiències i mentrestant aprendre i gaudir amb ells. Actualment segueixo formant-me com a mestra, realitzant la segona titulació d'Educació Primària a la universitat Ramon Llull. M'agrada tant tibar el fil dels alumnes com el meu propi.
divendres, 4 de gener del 2013
3) La metàfora del laboratori: l'ordinador com a simulador
Etiquetes de comentaris:
1r Educació Infantil,
GTIC,
Les 4 Metàfores
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada