Dades personals

La meva foto
Feliç de ser mestra d'Educació Infantil. Orgullosa de poder ajudar a crear la base dels més petits, regalar-los moments i experiències i mentrestant aprendre i gaudir amb ells. Actualment segueixo formant-me com a mestra, realitzant la segona titulació d'Educació Primària a la universitat Ramon Llull. M'agrada tant tibar el fil dels alumnes com el meu propi.

dimecres, 2 de gener del 2013

Identitat i territori

Els castellers van ser l'exposició que vaig dur a terme amb la meva companya Anna Fradera. Des de un principi vam tenir clar quin seria el tema i sobretot que volíem fer una presentació diferent. 

Així doncs, després de les primeres exposicions el 20 de novembre on els meus companys es van esforçar molt, la Rosa i en Jordi ens van donar unes quantes pautes per a les pròximes: explicant que havíem de marcar més l'objectiu i fer una exposició que motives al públic.

D'aquesta manera, l'Anna i jo vam decidir posar fer algun petit canvi a les nostres idees inicials per a ajustar-nos al que ens van demanar. Utilitzant música, vestint-nos de castellers i posant-nos la faixa davant del públic  vam fer una presentació més dinàmica i així poder captar més l'atenció del públic a l'hora d'explicar els castellers.

Seguidament podreu veure el Prezi que vam utilitzar com a suport:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada