Dades personals

La meva foto
Feliç de ser mestra d'Educació Infantil. Orgullosa de poder ajudar a crear la base dels més petits, regalar-los moments i experiències i mentrestant aprendre i gaudir amb ells. Actualment segueixo formant-me com a mestra, realitzant la segona titulació d'Educació Primària a la universitat Ramon Llull. M'agrada tant tibar el fil dels alumnes com el meu propi.

dilluns, 3 de desembre del 2012

Qui ets, tu?


Desprès de descriure'ns a nosaltres mateixes, a classe de COED hem hagut de definir a una altra persona. Així doncs, aquest treball va consistir en dues parts. Primerament a partir d'una fotografia acompanyada d’un peu de pàgina, havíem de reflectir com era aquell company. I seguidament fer una descripció, que ja podia ser en format de cançó, de vídeo, de text...

La següent imatge és la que vaig capturar per definir la companya:



Pel que fa a la descripció, a partir d'una cartolina gran hi vaig enganxar quatre petites i en cada una d'elles hi vaig adjuntar un text i una fotografía. A partir d'allà, vaig explicar quatre aspectes molt importants i força escencials per definir la meva companya, l'Anna Fradera.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada