Dades personals

La meva foto
Feliç de ser mestra d'Educació Infantil. Orgullosa de poder ajudar a crear la base dels més petits, regalar-los moments i experiències i mentrestant aprendre i gaudir amb ells. Actualment segueixo formant-me com a mestra, realitzant la segona titulació d'Educació Primària a la universitat Ramon Llull. M'agrada tant tibar el fil dels alumnes com el meu propi.

dissabte, 20 d’octubre del 2012

Qui sóc jo?


A classe de COED , la professora ens va demanar que féssim una redacció sobre nosaltres. Podíem explicar tot allò que volguéssim, però que estigués relacionats amb la nostre persona.
Així doncs, cadascú va fer un estil de redacció: alguns definint-se com es veien interiorment, els altres fixant-se amb la part educativa i altres amb la forma de ser envers els altres. Van sortir molts tipus de redaccions i a partir d'allà vam intercanviar-nos-les amb altres companys, per així llegir-nos-les i extreure'n tres adjectius sobre la forma de ser d'aquella persona i una pregunta o recomanació que li faries.

Després de fer aquest treball me'n vaig adonar que no és tant fàcil definir-se a un mateix, i tampoc és atribuir uns adjectius a una persona a la qual coneixes molt poc.

Enllaç fotografia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada