Dades personals

La meva foto
Feliç de ser mestra d'Educació Infantil. Orgullosa de poder ajudar a crear la base dels més petits, regalar-los moments i experiències i mentrestant aprendre i gaudir amb ells. Actualment segueixo formant-me com a mestra, realitzant la segona titulació d'Educació Primària a la universitat Ramon Llull. M'agrada tant tibar el fil dels alumnes com el meu propi.

dilluns, 1 d’octubre del 2012

Opinió personal sobre Google Drive

Després de que en Jordi Simón ens expliques a tota la classe com funcionava el Google Drive, al arribar a casa, vaig començar a fer-ne ús. Al observar totes les diferències que tenia envers al programa que utilitzava fins aleshores, vaig replantejar-me amb quina eina faria els treballs, ja que Google Drive té molts més avantatges.
Els diferents aspectes que em van fer decantar cap aquest programa, el principal va ser que la informació queda guardada i la pots obrir des de qualsevol ordinador a partir del teu correu. Altres fets que també em van agradar va ser el poder compartir els documents amb les persones que esculls i que aquestes també el puguin modificar alhora que tu hi estàs treballant. També un punt força interessant es que esta molt ben ordenat i distribuït en carpetes com: documents més recents, els que han compartit amb mi, aquells que vols destacar o poder crear tu mateix altres carpetes. Finalment cal esmentar que hi ha diferents tipus de documents com per exemple full de càlcul, power point, full de dibuix o formulari.
Aquests son alguns dels aspectes més interessants de Google Drive, una eina de Google molt útil. I per a entendre millor quina és la seva finalitat aquí adjunto un video:

Enllaç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada